Opzegvergoeding

Als u een stroom- of gasovereenkomst met een bepaalde looptijd heeft afgesloten en deze voor de einddatum ervan opzegt, dan mag de energieleverancier bij wie u weggaat een opzegvergoeding (boete) in rekening brengen. WoonEnergie betaalt deze aan u terug.

WoonEnergie betaalt uw opzegvergoeding terug

Bent u nieuw als klant van WoonEnergie? Wij zijn blij dat u voor ons gekozen heeft, dus als uw vorige leverancier u een opzegvergoeding in rekening brengt, dan betaalt WoonEnergie (CEN bv) deze aan u terug.

Hoe werkt het?

De terugbetaling van uw opzegvergoeding werkt heel eenvoudig:

  • Uw oude leverancier brengt u een opzegvergoeding in rekening
  • U betaalt de opzegvergoeding eerst aan uw oude leverancier
  • Vul het aanvraagformulier voor uitbetaling van de opzegvergoeding in en stuur deze op
  • Of neem telefonisch contact op met onze Klantenservice via 0800 - 1466 (gratis)
  • Wij controleren uw aanvraag en betalen uw opzegvergoeding aan u terug

Meer weten? In de voorwaarden leest u uitgebreider informatie over de terugbetaling van uw opzegvergoeding.

Lees de voorwaarden

Aanvraagformulier

Vul het aanvraagformulier volledig in en vergeet niet uw betaalbewijs mee te sturen. U ontvangt van WoonEnergie een bevestiging van de uitbetaling van de opzegvergoeding.

Download het aanvraagformulier